صنایع تخمیر
نوشته شده توسط : جهانگیر حسینی
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):


:: برچسب‌ها: صنایع غذایی , موسسه آموزشی تجن , صنایع تخمیر , جوانرود ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 9 / 12 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
بازیگرتنها در تاریخ : 1391/4/20/2 - - گفته است :
سلام دوست من امیدوارم در وبلاگ نویسی موفق باش وبلاگ خیلی زیبا وباحالی داری خوشم اومد از سلیقت اگر موافق هستی بیا باهم تبادل لینک داشته باشی اینجوری هم امار تو میره بالا هم من اگه موافق بودی لطف کن از تابدل لینک خودکار استفاده کن که احتیاج به تایده من نباشه واگه به مشکل خوردی پیغام بذار من حلش کنم راستی درباره وبم هم نظربده به امید همکاری

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا در تاریخ : 1390/3/23/1 - - گفته است :
از اینکه این مطالب علمی را در اختیار ایرانیان عریر گذاسته اید نتشکرم

/weblog/file/img/m.jpg
d_naseri در تاریخ : 1389/12/11/3 - - گفته است :
با سلام و عرض خسته نباشید
با آرزوی توفیق روز افزون برای دوست عزیزم
انشاا... بتونم در توسعه وبلاگ بهت کمک کنم.
جواد ناصری

/commenting/avatars/avatar16.jpg
مجتبی شهوند در تاریخ : 1389/12/11/3 - - گفته است :
salam khaste nabashi vebet kheyli khoube makhsousan gozaresh azet


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: